02 de febrer 2007

Algú vol ferro?

Doncs bé, aquest és el dilema. M'han proposat canviar la meua preciosa PSP1000K per una NDS Lite Black, una PS2 V5 i una Xbox Crytal 1.6.

Jo només estic interessat per la NDS, perquè la versió lite en comparació a la normal, que jo ja tinc, es veu molt bé, com una PSP. El problema està que Xbox1 ja en tinc una tota ben arregladeta amb un X3 + Front Pannel + X3IR + HD40Gb Seagate 5400 rpm + LG8163B modificat. PS2 ja en vaig tenir, tenia una V9 amb DMS4 Pro i un HD de 40Gb, però a 7200 rpm.

La meva PsP té un protector de pantalla Hori, una memory stick pro duo sandisk 2gb original, suport vertical de càrrega i tot el que inclou el primer Value Pack que es venia a Japó, a més a més de la peli en format UMD Spiderman2 i el joc Metal Gear Acid JAP.

No es que hi jugue massa, però prompte surtirà al mercat l'edició especial del Castlevania Rondo of Blood i el Symphoni of the Night (aquest, en permís del meu primer joc de NES Castlevania 2 - Simon's Revenge) és el millor de tots, i clar em venen ganes de jugar, encara que aquest últim joc apareixerà en pocs dies al XBLA (sí, els reixos em van dur una X360).

La cosa està que a mi la PSP em va costar 400€. Si si, heu llegit bé. I ara amb tot el que té està valorada per uns 210€. Per una ps2 v5 i una xbox 1.6 de 2a mà pots demanar-ne 30 o 40€, tot i que qui les vol ja que estan al mercat les seves successores. En canvi, la NDS Lite si que val nova 145€, o sigue 2a mà 100€.

Amb aquestes xifres fent els números perdo 30€. I tenint en compte que qui em proposa el canvi és el mateix Txekken o Txeketronk (com li volguéssiu dir), les màquines estaran cascades de funcionar, per no parlar de la suor dels comandaments que no saltarà mai de la vida.

Per no fer-me més el pesat, si faig el canvi, algú em vol comprar el ferro d'una ps2 i una xbox pelades que jo no vull per res?

P.S. De moment torno a tenir mono de Castlevania, així que crec hauria de guanyar molt per canviar la meua PSP.